sâmbătă, 2 aprilie 2016

Struțo-cămila

Sunt femeie. Plâng din orice, mă îngrijorez din nimic, mă bosumflu pentru cea mai mică dezamăgire sau așteptare neîmplinită. Vorbesc tot timpul, vrute și nevrute, toc omul la cap, mă fac că n-aud când nu-mi convine ce mi se spune și simt nevoia să povestesc absolut tot și să cer sfaturi și păreri pentru toate nimicurile. 
Sunt bărbat, în situații de criză rămân calmă, chiar dacă toți cei din jurul meu intră în panică, acționez rapid și cât mai practic. Nu am niciun fel de emoții la examene sau intervenții chirurgicale. Vorbesc extrem de puțin, de cele mai multe ori fie mi-e lene să răspund, fie nu mă interesează absolut deloc ce fac alții, dar tăcerea mea mă transformă în ascultătorul perfect. Detest bârfele și bârfitorii, în general mă interesează numai propria mea viață.

Sunt femeie. Îmi place teribil să colind prin magazine, sunt înnebunită după pantofi și genți, singurul lucru care mă oprește din nebunia cheltuielilor sunt banii. Îmi plac paietele, floricelele, culorile vii, fardurile și parfumurile. Îmi schimb hainele în fiecare zi și le aleg culoarea în funcție de starea de spirit (roșu înseamnă depresie majoră :) ). Iubesc comediile romantice, filmul meu preferat este Love Actually.
Sunt bărbat, îmi plac hainele comode, cămășile, sacourile, blugii și pantofii Oxford, urăsc rozul, prefer negrul și sunt cea mai serioasă și taciturnă persoană pe care o cunosc (iar de vorbit vorbesc cu un singur om de pe lumea asta). Cartea mea preferată e Dune, iar filmul de căpătâi Zbor deasupra unui cuib de cuci. Când merg la cumpărături, am întotdeauna o listă pe care o respect cu strictețe și sunt as în găsirea de  reduceri, solduri, scăderi de preț și oferte. Nu cumpăr ce-i mai ieftin, ci ce-i mai scump, la prețul cel mai mic posibil. Când îmi iau ceva, inclusiv haine sau încălțăminte, întotdeauna primează funcționalul și analizez cu atenție fiecare achiziție, nimic nu se cumpără dacă nu e NEVOIE sau nu se asortează.

Sunt femeie, am prietene, le iubesc și nu-mi imaginez viața fără ele. Vorbim și ne vedem rar, dar ne spunem tot și, mai ales, tot despre bărbații noștri.
Sunt bărbat, am mai puțini prieteni decât degetele de la o mână și nimeni nu știe cu adevărat ce gândesc, ce simt, ce fac, ce-i în sufletul meu. Toate le duc singură, toate gândurile, toate grijile, toate speranțele, toate dezamăgirile.

Sunt femeie, încrezătoare și fraieră, cred și iert până-n pânzele albe, aștept și sper, iubesc necondiționat.
Sunt bărbat, intuiția și logica sunt punctele mele forte, dacă mă făceam detectiv aș fi avut mare succes, e tare greu să fiu mințită, mă prind din nimic, iar dacă mă minți sau ești laș, o să te disprețuiesc pentru totdeauna. Nu am încredere în nimeni, niciodată.

Sunt femeie, vreau sa fiu ocrotită, să aibă grijă cineva de mine, să fiu ajutată, sprijinită, încurajată, lăudată. Mi-e greu să mă descurc singură, prefer să am alături un bărbat puternic care să mă îndrume. Intru ușor în panică când se întâmplă ceva neașteptat sau neplăcut și cer ajutorul, altfel nu mă descurc.
Sunt bărbat, rezolv totul singură și dacă nu reușesc, angajez pe cineva să mă ajute. Fac cumpărături, duc copilul la școală, plătesc facturi, chirie, car, repar, rezolv, negociez. N-am nevoie de nimeni, mă descurc în toate singură, găsesc mereu soluția cea mai bună sau cea mai rapidă și nu disper. Mă împrietenesc cu administratorul, mecanicul auto, croitoreasa și cizmarul, ca să fiu sigură că mă pot baza pe ajutorul lor la nevoie. Știu cine repară televizoare, mașini de spălat sau frigidere, iar dacă nu știu, aflu.

Sunt femeie, îmi place să mă machiez, să mă coafez, să mă îngrijesc, să fiu atrăgătoare și sexi, cât mai feminină. Dacă nu ești frumoasă, n-ai nicio șansă să cucerești un bărbat.
Sunt bărbat. Îmi plac glumele porcoase și apropourile fără perdea. Pot să cuceresc din vorbe, în iubire inteligența e mai importantă decât frumusețea, dacă știi s-o folosești cum și când trebuie.

Sunt femeie, iubesc cu pasiune, total și devotat. Iubitul meu e întotdeauna pe primul loc, inclusiv în așternuturi, tot ce contează e să fie mulțumit, satisfăcut, să se simtă iubit și împlinit. Vreau să fiu alintată, mângâiată, râzgâiată, ținută în brațe și sărutată, înainte și după. Vreau declarații siropoase de dragoste și gesturi romantice. 
Sunt bărbat, sunt distantă și pretențioasă, un cuvânt sau un gest greșit te pot scoate definitiv din viața mea, fac în pat doar ce-mi place mie, iar mie-mi place orice, iar când mi-a fost de ajuns, mă întorc pe partea cealaltă și adorm, nu te aștepta la vreo declarație înfocată de dragoste sau la vreo mângâiere obosită. N-o să le primești prea curând.

Sunt femeie. Sunt perfectă.
Sunt bărbat,. Am toate defectele din lume.

Sunt femeia plină de defecte, perfectă pentru tine!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu