miercuri, 15 martie 2017

IUBIREA CA UN CUB RUBIK


            La-nceput, când m-am născut, eram un amalgam de culori și fațete. Roșu de iubire, verde de speranță, albastru de senin, galben de soare, portocaliu de pasiune, alb de înțelepciune. Ca un cub Rubik.

            Am crescut și-am început să merg prin lume așa amestecată, atingându-mă din când în când cu peticele de culoare ale altcuiva. Și poate roșul de iubire ni se potrivea undeva, într-un colț, dar dacă toate celelalte culori rămâneau disonante, plecam mai departe, căutându-mi perechea.

            Rareori s-a-ntâmplat ca o fațetă întreagă a cubului să-mi fie identică cu a altcuiva, amândoi pasionali în portocaliul nostru sau plini de speranța verde a viitorului. Uneori am întâlnit oameni care-mi albeau sufletul cu-nțelepciune sau îmi dăruiau din veselia soarelui lor cel galben. Dar când timpul trecea, celelalte culori ni se-amestecau iar și ne răneau ochii, nepotrivindu-se. Așa că ne despărțeam, și căutam mai departe.
           
        
Continuarea pe Catchy

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu