luni, 11 iulie 2016

Iubesc la 40 de ani mai mult decât am iubit la 20

Dragile mele, trăim vremuri memorabile. Cel puțin noi, astea, care viețuim prin țări libere, avem mare noroc cu viețile noastre de femei.

Avem dreptul să iubim și nimeni nu mai crede că e obligatoriu să iubești un singur bărbat o viață-ntreagă. Trăim iubiri de-o noapte sau iubiri de ani, pecetluite cu acte sau doar cu sentimente și nimeni nu ne pune la stâlpul infamiei dacă hotărâm că iubirea s-a terminat și că drumurile noastre se despart. Chiar eu iubesc la 40 de ani mai mult decât am iubit la 20 și nu mă consider prea bătrână, ba chiar am de gând să iubesc cât m-or ține puterile. Am iubit mai mulți bărbați și am avut mai multe relații de-a lungul vieții mele, dar sunt profund recunoscătoare pentru asta. Am trăit, am simțit, m-am bucurat și-am plâns, de nimic nu-mi pare rău. Mi-e greu și să-mi imaginez o viață în care să fi fost nevoită să rămân lângă prima mea greșeală.

Continuarea pe Catchy

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu