duminică, 15 mai 2016

Să nu crezi

Să nu mă crezi, iubitule, când îți spun că nu pot trăi fără tine. Sigur că pot, doar atâția ani de când m-am născut au trecut și din ei doar câțiva ți-am fost alături. La fel, cu siguranță, pot trăi fără o mână, fără un picior, fără un plămân, fără un rinichi, fără jumătate de suflet. Pot.

Să nu mă crezi, iubitule, când îți spun c-o să te iubesc toată viața. Viața e lungă, cât mai durează cine știe? O zi, o lună, o sută de ani te-aș putea iubi, dar nu ca acum, doar știi. Nu ca acum. În fiecare zi e mai bine, îmi spui, și-atunci unde-ar încăpea o sută de ani de iubire-ntre noi? Așa că nu cred că te-aș putea iubi la fel toată viața...Poate mai mult.

Să nu mă crezi, iubitule, că-ți spun ție totul și nimic nu păstrez pentru mine. Îți spun câtă vreme îmi spui și tu, o secundă din tăcerea ta sapă în mine un an de tăcere. Tu știi, e-adevărat, mai bine ca toți dinaintea ta cum să mă faci să tac. Și poate e bine, unii spun că trebuie să prețuiești o femeie tăcută, nu-i așa? Sau ar fi mai înțelept să te temi nițel de tăcerea mea? Cine știe? Chiar ai vrea să vină ziua aia în care să nu-ți mai zic nimic?

Să nu mă crezi, iubitule, când îți spun că orice-ai face eu nu mă voi schimba. Ca apa sunt și ca apa îți intru prin vene și mă fac sânge, nu uita. Dar tot ca apa fug dacă pui stavilă între noi și mă dai la o parte. Orice vorbă, orice gest, orice privire de-a ta mă transformă pe mine, uneori în iubită, uneori în copil, uneori în simplă femeie de rând. Nici vorbă să rămână totu-ntre noi ca-n prima zi. Ce trist ar fi fost și degeaba!

Să nu mă crezi, iubitule, când îți spun că nimeni nu m-a iubit pe lumea asta  și nimeni nu mi-a citit în minte și-n inimă ca tine. Mai e cineva care mă știe, mă ghicește, mă minte, mă-nșală și mă iubește, uneori chiar mai mult decât tine. Sunt eu. Iar eu pe mine n-o să mă părăsesc niciodată, nu că n-aș vrea să mă las, dar n-am cum. Așa că, și fără tine de-aș rămâne cumva vreodată, tot n-aș fi singură, tot aș avea pe cine să mă sprijin. Aș rămâne cu eu.

Un comentariu:

  1. Hola, gracias por su cooperación y quiero que sepa que acabamos de recibir su información y queremos que sepa que le ofreceremos la suma de 600,000,00 dólares por el riñón y la mitad del dinero se enviará a usted antes de venir a realizar la operación en un hospital privado en su país y después de la operación, la otra mitad le será entregada bien, así que si está de acuerdo con la oferta, por favor, envíenos su foto ahora para que podamos enviarle el términos y condiciones sobre cómo comenzar con el proceso para poder comprarle el riñón de acuerdo.

    RăspundețiȘtergere